مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 16:152021-07-30سياسي

پاسخ قالیباف به نامه رضا کیانیان: با بگیر و ببند نمی توان مدیریت فرهنگی کرد


رییس مجلس شورای اسلامی در واکنش به نامه سرگشاده رضا کیانیان درباره طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی با بیان اینکه با بگیر و ببند نمی توان مدیریت فرهنگی کرد، - پاسخ قالیباف به نامه رضا کیانیان: با بگیر و ببند نمی توان مدیریت فرهنگی کرد رییس مجلس شورای اسلامی در واکنش به نامه سرگشاده رضا کیانیان درباره طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی با بیان اینکه با بگیر و ببند نمی توان مدیریت فرهنگی کرد، گفت: بسیاری از آنچه درباره این طرح ادعا می شود اصلا در آن وجود ندارد؛ البته در همین خصوص هم طرح موجود اصلاحات و ابهاماتی دارد که آنها در بررسی های کمیسیون اصلاح خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: هم شهری، هم ولایتی و هنرمند دوست داشتنی آقا رضای کیانیان عزیز.

⁣ عید را به شما تبریک می گویم؛ ان شاء الله زیر سایه مولا علی سلامت و موفق باشید.

⁣ ⁣ آقا رضای عزیز؛ همین اول بسم الله من هم یک قسم مشدی میدم که جان امام رضا (ع) از روزی که کار این مجلس شروع شد یک روز هم نبوده که از بی عملی و بیخیالی آقایانی که مسئولان اجرایی کشور در حوزه های اقتصادی بوده اند خون به دلمان نشده باشد.

⁣ ⁣ بگذار تا چند فقره اش را برایت راست و حسینی تعریف کنم؛ چیزی از طرح جهش مسکن شنیده ای؟ برای ساختن یک میلیون واحد مسکن قان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ قالیباف به نامه رضا کیانیان: با بگیر و ببند نمی توان مدیریت فرهنگی کرد

پاسخ قالیباف به نامه رضا کیانیان: با بگیر و ببند نمی توان مدیریت فرهنگی کرد