مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 15:252021-07-30پزشكي

کار کرونایی های برازجان به حسینیه کشید


حسینیه اعظم برازجان یکی از بزرگ ترین مکان های مذهبی شهرستان دشتستان تجهیز و از امروز آماده پذیرش بیماران کرونایی خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دشتستان، متولد شد اما این ویروس جهان نورد خیلی زود به انگلیس، آفریقا و برزیل جهش و به هندوستان و پرو رسید با این همه کرونا نشان داده است برای رسیدن به امیال خود می تواند هر بار در جامه ای نو ظهور می کند.

کرونای لامبادا در حالی که مدت زیادی از کرونا دلتا (سویه ویروسی شایع شده در هند) نگذشته است، اخباری از نوع لامبدا که برای اولین بار در کشور پرو مشاهده شده است، به گوش می رسد.

به عقیده محققان جدی نگرفتن نکات بهداشتی و عادی انگاری مردم در کنار سهل انگاری صورت گرفته در موضوع کنترل های ورود و خروج مسافران بومی و غیربومی، موجب شده تا کرونا از پا نیوفتند.

کرونا در موج پنجم شکل طغیانی به خود گرفته است و نقشه کشورمان سامانه ماسک متعلق به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را به رنگ قرمز درآورده است.

بوشهر حال خوبی ندارد استان بوشهر هم از این قاعده مستثنی نیست.

در حال حاضر همه بیمارستان های استان بیش از ظرفیت خود بیمار پذیرش کرده اند و این در حالی است که بخش زیادی از بیماران کرونایی در درمانگاه های ومطب های شهر مداوا و بستری می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار کرونایی های برازجان به حسینیه کشید

کار کرونایی های برازجان به حسینیه کشید