مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 15:152021-07-30پزشكي

پیش بینی صد هزار دوز واکسن برای خانواده بزرگ حمل و نقل عمومی


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از پیش بینی صد هزار دوز واکسن برای خانواده بزرگ حمل و نقل عمومی شامل تاکسیرانان، رانندگان اتوبوس، پایانه ها و راهبران مترو خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید مناف هاشمی با اشاره به بازدید خود از مراکز واکسیناسیون شرکت اتوبوسرانی، شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، سازمان تاکسیرانی و بوستان ولایت گفت: زحمات زیادی بر دوش همکاران در شرکت بهره برداری متروی تهران بود و انتظار داشتیم خیلی زودتر واکسیناسیون آنها انجام می شد اما با توجه به محدودیت هایی که در خصوص واکسن در کشور وجود دارد از وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که این تصمیم را گرفتند؛ تشکر و قدردانی می کنم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: اولویت اول واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی شامل تاکسیرانان، رانندگان اتوبوس، پایانه ها و راهبران مترو که بیشترین ارتباط را با مردم دارند است.

وی گفت: بخش دیگری از همکاران ما نیز هستند که با مردم در ارتباط هستند هر زمان که وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی و شهر سالم شهرداری تهران، حراست و بازرسی که بر روند واکسیناسیون نظارت دارند به این نتیجه برسند که کارکنان دیگری که بیشتر در معرض ارتباط با مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی صد هزار دوز واکسن برای خانواده بزرگ حمل و نقل عمومی

پیش بینی صد هزار دوز واکسن برای خانواده بزرگ حمل و نقل عمومی