مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 15:102021-07-30بين الملل

آسیب ده ها فلسطینی در حمله صهیونیست ها به راهپیمایی نمازگزاران


حمله نظامیان صهیونیست به راهپیمایی های ضد صهیونیستی شهروندان فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری که پس از اقامه نماز جمعه برپا شد، با آسیب ده ها فلسطینی همراه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ظهر امروز جمعه به شهروندان فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری حمله کرده  و به ده ها نفر آسیب زدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفلسطین الیوم، نظامیان اشغالگر ظهر امروز به سمت شرکت کنندگان در تشییع جنازه یک شهروند فلسطینی در شهرک بیت امر در شمال الخلیل بمب های گازی و صوتی و گلوله های پلاستیکی شلیک کردند که بر اثر آن شماری برگزار کردند که مورد حمله نظامیان صهیونیست قرار گرفتند که به سمت آنها بمب های گازی و صوتی شلیک کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنابع پزشکی تا به این لحظه دستکم 40 شهروند فلسطینی در شهرک بیتا آسیب دیدند که دو نفرشان از ناحیه ساق پا مورد اصابت گلوله واقعی قرار گرفتند.

شهرک بیتا از سه ماه پیش تاکنون صحنه اعتراضات گسترده به اقدامات رژیم صهیونیستی برای گسترش شهرک سازی ها در این منطقه است که با مقاومت خستگی ناپذیر مردم این منطقه همراه شده است؛ بیش از یک هزار فلسطینی طی این مدت  در حملات نظامیان صهیونیست آسیب دیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب ده ها فلسطینی در حمله صهیونیست ها به راهپیمایی نمازگزاران

آسیب ده ها فلسطینی در حمله صهیونیست ها به راهپیمایی نمازگزاران