مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 14:152021-07-30اقتصادي

جذب بیش از 110 هزار میلیارد تومان حق بیمه در سال 1400


پیش بینی می شود که رقم حق بیمه تولیدی صنعت بیمه در سال جاری به بیش از 110 هزار میلیارد تومان افزایش یابد.

- رییس کل بیمه مرکزی گفت: حق بیمه تولیدی صنعت بیمه در سال گذشته رقم 82 هزار میلیارد تومانی را نشان می دهد و پیش بینی کرده ایم که در سال جاری به بالای 110 هزار میلیارد تومان افزایش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، غلامرضا سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی در آیین مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه مرکزی اظهار داشت: حق بیمه تولیدی صنعت بیمه در سال گذشته رقم قابل قبول 82 هزار میلیارد تومانی را نشان می دهد و پیش بینی کرده ایم که در سال جاری به بالای 110 هزار میلیارد تومان افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: تقویت نظام شایسته سالاری در بیمه مرکزی و مجموعه صنعت بیمه در صدر برنامه ها قرار دارد که همین امر به افزایش سطح بهره وری و ایجاد رضایتمندی عمومی، منتهی شده است.

سلیمانی، ارتقای سطح حق بیمه تولیدی را در شرایط تورمی حاضر، ارزشمند و درخشان توصیف کرد و افزود: اگر حق بیمه ها متناسب با تورم موجود و در رشته شخص ثالث با افزایش نرخ دیه، همسان سازی می شد میزان حق بیمه تولیدی، رشد چشم گیرتری را تجربه می کرد.

وی بر ایفای مسئولیت اجتماعی در کنار تعهدات حرفه ای تاکید کرد و اظهار داشت: صنعت بیمه در ایام همه گیری ویروس، بیمه نامه تامین مالی ناشی از توقف کسب و کار، تعم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب بیش از 110 هزار میلیارد تومان حق بیمه در سال 1400

جذب بیش از 110 هزار میلیارد تومان حق بیمه در سال 1400