مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 12:452021-07-30سياسي

امام جمعه کرج: عدم اعتماد دولت سیزدهم به غرب مورد حمایت مردم است


امام جمعه کرج با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات پیش آمده در دولت یازدهم و دوازدهم عدم عمل و توجه آن ها به فرامین مقام معظم رهبری است، گفت: دولت جدید به غرب و آمریکا اعتماد ندارد و این مهم مورد حمایت مردم خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، آیت الله محمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج، در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته، با اشاره به دهه آخر ماه ذیحجه مناسبت های مهمی دارد که برآیند همه آن ها مسئله امامت و ولایت اهل بیت علیهم  السلام، گفت: 9 مرداد مصادف با 20 ذیحجه ولادت موسی بن جعفر امام کاظم علیه السلام درسال 128 قمری است.

در فرصت امامت، هرکدام از ائمه به اولویت های زمان خودشان پرداخته اند و از همان طریق دین را حفظ کرده اعتقادات شیعی را گسترش داده بر تعداد دوستداران و پیروان مکتب خود افزوده اند.

ویژگی حکومت الهی برابری در قانون است نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: امام کاظم علیه السلام با احاطه کاملی که بر معارف اسلامی و هم چنین نیاز جامعه داشتند در جهت مقابله با دستگاه ظالم عصر خودش و مسائل متعدد اعتقادی و فکری که ترویج می شد، محور کار را بر امور فرهنگی متمرکز کردند و اقدام به کارهای خاصی کردند.

خصوصاً که دانشگاه بزرگ جهان اسلام بعد از پدر در اختیار امام قرار گرفت و همان مسیر ادامه پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرج: عدم اعتماد دولت سیزدهم به غرب مورد حمایت مردم است

امام جمعه کرج: عدم اعتماد دولت سیزدهم به غرب مورد حمایت مردم است