مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 12:202021-07-30سياسي

طرح حمایت از کاربران فضای مجازی به دنبال ساماندهی است نه فیلتر کردن


طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی به دنبال ساماندهی است و نه به دنبال بستن و فیلتر کردن پیام رسان ها و پلت فرم ها.

- عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به طرح مجلس برای حمایت از کاربران در فضای مجازی گفت: این طرح به دنبال ساماندهی فضای مجازی است و نه به دنبال بستن و فیلتر کردن پیام رسان ها و پلت فرم ها.

وی افزود: نمی شود ما در فضای مجازی و فعالیت در آن را  داشته باشیم اما قانونی برای آن نباشد و طبیعتاً چنین فضایی با چنین گستردگی نیازمند ضابطه و قانون است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما نه تنها به دنبال بستن و کسادی فعالیت های اقتصادی مردم در فضای مجازی نیستیم بلکه درصددیم تا این فعالیت های اقتصادی در یک فضای امن و با حفظ حقوق کاربران و به شکل پررونق تر انجام شود.

گودرزی خاطرنشان کرد: طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی در مجلس تصویب نشده بلکه نمایندگان موافقت کردند تا این طرح طبق اصل 85 قانون اساسی در کمیسیون تخصصی و در یک فضای کاملاً کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: از سوی دیگر تصویب این طرح طبق اصل 85 قانون اساسی در کمیسیون تخصصی به صورت آزمایشی است و پس از آنکه زمان آن به پایان رسید و اشکالات آن مشخص شد طرح قانونی ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح حمایت از کاربران فضای مجازی به دنبال ساماندهی است نه فیلتر کردن

طرح حمایت از کاربران فضای مجازی به دنبال ساماندهی است نه فیلتر کردن