مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 11:352021-07-30سياسي

عبرت اعتماد به غرب در برابر چشم دولت های آینده قرار دارد


امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه غربی ها تا زمانی که عملاً با ما دشمنی می کنند و ضربه می زنند، منفور مردم ایران باقی خواهند ماند، گفت: تجربه عدم اعتماد به غرب مثل تابلوی عبرت آموزی در مقابل چشم دولت های آینده قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند، ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه شهر دماوند که در مصلای نماز جمعه دماوند برگزار شد، با اشاره به مهمترین رویدادهای پیش رو بیان کرد: ما شیعیان وظیفه داریم فضائل پنج تن آل عبا و اهل بیت پیامبر را برای یکدیگر نقد کنیم تا ارزش این بزرگواران از یادها نرود.

فتاح دماوندی با توجه به بیانات مقام معظم رهبری بیان کرد:  مباهله نشان می دهد که بیان حقیقت و ابلاغ آن چقدر مهم است که در این راه خداوند پیامبر خود را به وسط میدان آورد .

خطیب نماز جمعه اظهار داشت: امام علی علیه السلام با صدقه دادن در حال نماز به همگان آموخت که نمازگزار واقعی کسی است که حتی در حال نماز هم دست نیازمندان را بگیرد.

  وی با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با هیئت دولت دوازدهم عنوان کرد: مطابق فرمایش رهبر معظم انقلاب، عملکرد آقای روحانی در برخی موارد با انتظارات مطابقت نداشت و رهبری تاکید کردند که برای تحقق اهداف انقلاب تلاش انقلابی و خالصان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبرت اعتماد به غرب در برابر چشم دولت های آینده قرار دارد

عبرت اعتماد به غرب در برابر چشم دولت های آینده قرار دارد