مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 11:052021-07-30سياسي

صدا و سیما فقط موارد نامطلوب پردیس را منعکس نکند


صداوسیما به خوبی ها و امتیازات این شهرستان هم بپردازد و در کنار آن مشکلات را هم به گوش مسوولان برساند تا آنها برای رفع این معضلات دست به کار شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس که با حضور پرشور نمازگزاران و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مسجد الغدیر فاز 4 شهر پردیس، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار کرد: انتظار به سر رسید و فاز اول بیمارستان انصار الغدیر بومهن افتتاح شد اما امیدواریم مسوولان تلاش بیشتری کنند تا هرچه سریعتر فازها و بخش های دیگر این بیمارستان افتتاح شود تا مردم بیش از این زجر نکشند.

امام جمعه پردیس گفت: مرحوم عباس جابر انصاری بیمارستان را ساخته و تحویل دانشگاه دادند و صدقه جاریه ای به یادگار گذاشتند و مسؤولان را بسیج کرد تا این بیمارستان را تجهیز و در اختیار مردم بگذارند و از همینجا از مردم توانمند درخواست داریم در این کارها خیر شرکت کنند و می توانند با نیت تجهیز و یا توسعه این بیمارستان در این کار خیر سهیم باشند.

وی با اشاره به سالروز تاسیس صدا و سیما، تاکید کرد: این سازمان باید به پردیس توجه کرده و امتیازات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدا و سیما فقط موارد نامطلوب پردیس را منعکس نکند

صدا و سیما فقط موارد نامطلوب پردیس را منعکس نکند