مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 10:252021-07-30سياسي

آمریکا در طول تاریخ به هیچ تعهد خود پایبند نبوده است


امام جمعه بجنورد با اشاره به عدم اجرای تعهدات آمریکا در برجام، گفت: آمریکا در طول تاریخ به هیچ یک از تعهدات خود پایبند نبوده که این امر موجب جنایات زیادی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه بجنورد که در مصلی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: نماز جمعه تریبون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و ساختاری برای اصلاح رفتار و اخلاق جامعه است.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه نماز جمعه فرصتی برای معرفی دشمنان و نقشه های استکبار است، بیان کرد: باید تریبون های نماز جمعه دشمن شکن بوده و حیله و فریب های دشمن علیه جهان اسلام در خطبه ها بیان و تبیین شود تا دشمنان بیش ازپیش شناخته شوند.

وی با تأکید بر اینکه باید به گونه ای عمل کنیم که جهان اسلام در برابر دشمنان ید واحده شود، اضافه کرد: چرا باید امروز همه چیز از سوی جهان لیبرال دموکراسی غرب به دنیا دیکته شده و همه نهادهای بین المللی توسط غربی ها مدیریت شوند؟ چرا باید همه جهان با محک و میزان لیبرال دموکراسی سنجیده شده و با همین محک و معیار به ما انگ ضد حقوق بشری بزنند؟ حجت الاسلام والمسلمین نوری ادامه داد: آن ها ما را با محک خود می سنجند و به دلیل اینکه در کشور ما حجاب و عفت و حیا ارزش قلمداد شده، حدود اسلامی رعایت می شود و مبارزه با ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا در طول تاریخ به هیچ تعهد خود پایبند نبوده است

آمریکا در طول تاریخ به هیچ تعهد خود پایبند نبوده است