مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 10:252021-07-30سياسي

رشد و بالندگی کشور در کانون خانواده شکل می گیرد


رشد و بالندگی کشور در کانون خانواده شکل می گیرد.

- ، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر یاسوج افزود: همانگونه که پیامبر اکرم (ص) فرموده اند، بهترین شما کسانی هستند که نسبت به خانواده خود بهترین هستند و برترین مردان امت من هم کسانی هستند که نسبت به خانواده خود اهانت نمی کنند و نسبت به آن ها دلسوزی می کنند.

وی با بیان اینکه بالاترین ظلم این است که زمینه تربیت دینی فرزندان را در خانواده فراهم نکنیم، گفت: خانواده در اسلام بسیار ارزشمند بوده و رشد اخلاقی، علمی و اجتماعی نیز در کانون خانواده شکل می گیرد.

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: تشکیل خانواده و ازدواج مقدس است و خانواده وظیفه تربیت فرزندان سالم و صالح را بر عهده دارد و انسانی که در خانواده صالح رشد و پرورش می یابد، و در این کانون معرفت، رشد پیدا می کند، مانند حضرت امام خمینی (ره) می تواند یک دنیا را متحول کند.

امام جمعه یاسوج همچنین در بخش دیگری از خطبه ها این هفته با اشاره به لزوم کاهش قیمت ها در پوشش های مناسب برای بانوان، تصریح کرد: لباس هایی که در شأن زنان مسلمان است باید با قیمت مناسب عرضه شود و لباس های پوشیده و مناسب برای زنان مسلمان باید در بازار موجود و در دسترس باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد و بالندگی کشور در کانون خانواده شکل می گیرد

رشد و بالندگی کشور در کانون خانواده شکل می گیرد