مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 10:002021-07-30سياسي

توافق برای خروج آمریکا از عراق نتیجه خون سردار دل ها بوده است


امام جمعه پردیس با اشاره به خروج آمریکایی ها از عراق گفت: توافق برای خروج آمریکا از عراق نتیجه خون سردار دل ها بوده است.

- ، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته پردیس ضمن گرامیداشت روز خانواده در چهاردهم مرداد ماه اظهار داشت: در خصوص ابعاد پنهان سند 2030 باید بگوییم ظاهر این سند تلاش برای رفع فقر و توسعه نیافته گی و پیامدهای متعدد آن در جهان است.

حسینی افزود: بی توجهی به نقش نظم ناعادلانه بین المللی با نتیجه توسعه نیافتگی و عقب ماندگی بسیاری از کشورها، تساوی جنسیتی با هدف ترویج روابط آزاد و کنترل کشورهای در حال توسعه توسط استعمارگران ابعاد پنهان این سند است.

امام جمعه پردیس بیان داشت: توافق برای خروج آمریکا از عراق نتیجه خون سردار دل ها بوده و گویا قرار است از 5 هزار تروریست آمریکایی 2 هزار و 500 نفر از عراق خارج شده و نیروهای اداری و مستشاری و آموزشی، کماکان در عراق حضور داشته باشند.

وی در خصوص اعزام دو شناور به روسیه گفت: این مورد صرفاً یک حضور نظامی نیست بلکه نماد برقراری پیوند راهبردی با کشور قدرتمند روسیه است، روابطی که چندان به مذاق آمریکا و هم پیمانان منطقه ای و عوامل داخلی اش خوش نیامده است.

حسینی با اشاره به ضرورت مدیریت فضای مجازی در خانواده، بیان کرد: باید سواد رسانه ای خود را بالا ببریم و در مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق برای خروج آمریکا از عراق نتیجه خون سردار دل ها بوده است

توافق برای خروج آمریکا از عراق نتیجه خون سردار دل ها بوده است