مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 09:452021-07-30اقتصادي

3500 واحد مسکونی محرومین در استان فارس به بهره برداری رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، طی مراسمی با حضور ویدئو کنفرانسی معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه و با مشارکت بنیاد مسکن 3500 واحد مسکونی محرومین در استان فارس به بهره برداری رسید.

استاندار فارس در این مراسم با تجلیل از خدمات مرحوم علیرضا تابش رییس فقید بنیاد مسکن کشور و با بیان بخشی از خدمات تامین مسکن محرومین در استان فارس بیان داشت: بیش از 65 درصد از واحدهای مسکن روستایی در فارس مقاوم سازی شده است.

رحیمی بنیاد مسکن را نهاد برخاسته از متن انقلاب دانست که در راستای آرمان های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری به محرومیت زدایی و توسعه و تامین مسکن محرومین می پردازد.

وی گفت: سال گذشته تفاهم نامه ساخت 3500 واحد مسکن محرومین در تاریخ 9 مرداد ماه ، بین استانداری فارس، بنیاد مسکن و سازمان برنامه و بودجه منعقد شد و کلنگ اجرای آن در روستای دودمان شهرستان شیراز به زمین زده خورد که این واحدهای مسکونی امروز تکمیل شده و آماده واگذاری به متقاضیان است.

وی در این مراسم  با بیان اینکه مجموع اعتبار هزینه شده در اجرای این طرح 560 میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: 50 درصد از هزینه مورد نیاز برای احداث واحدها تسهیلات بلاعوض و وام بانکی و 50 درصد دیگر آورده متقاضیان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3500 واحد مسکونی محرومین در استان فارس به بهره برداری رسید

3500 واحد مسکونی محرومین در استان فارس به بهره برداری رسید