مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 09:202021-07-30اقتصادي

بهره برداری از 3500 مسکن ویژه محرومان در فارس


طی مراسمی ویدئوکنفرانسی و با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه، استاندار و مقام های محلی فارس، 3500 واحد مسکونی ویژه محرومان در فارس به بهره برداری رسید.

- ایسنا/فارس طی مراسمی ویدئوکنفرانسی و با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه، استاندار و مقام های محلی فارس، 3500 واحد مسکونی ویژه محرومان در فارس به بهره برداری رسید.

استاندار فارس جمعه 8 مرداد در این مراسم با تجلیل از خدمات مروح علیرضا تابش رییس فقید بنیاد مسکن کشور و با بیان بخشی از خدمات تامین مسکن محرومین در استان فارس، گفت: بیش از 65 درصد از واحدهای مسکن روستایی در فارس مقاوم سازی شده است.

عنایت الله رحیمی، بنیاد مسکن را نهاد برخاسته از متن انقلاب دانست که در راستای آرمان های امام راحل و منویان مقام معظم رهبری به محرومیت زدایی و توسعه و تامین مسکن محرومین می پردازد و گفت: پارسال تفاهم نامه ساخت 3500 واحد مسکن محرومین در تاریخ 9 مرداد ماه، بین استانداری فارس، بنیاد مسکن و سازمان برنامه و بودجه منعقد شد و کلنگ اجرای آن در روستای دودمان شهرستان شیراز به زمین زده خورد که این واحدهای مسکونی امروز تکمیل شده و آماده واگذاری به متقاضیان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 3500 مسکن ویژه محرومان در فارس

بهره برداری از 3500 مسکن ویژه محرومان در فارس