مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 09:052021-07-30سياسي

یکی از معابر اصلی سمنان را به نام آیت الله شاهچراغی نام گذاری کنید


اعضای منتخب شورای شهر سمنان در دوره ششم به شورای شهر فعلی پیشنهاد دادند تا یکی از معابر اصلی شهر سمنان را به نام آیت الله شاهچراغی نام گذاری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، اعضای منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر سمنان در سلسله نشست های قبل از آغاز رسمی این دوره، با تنظیم و امضای نامه ای به پاس زحمات و تلاش های ماندگار و 42 ساله آیت الله سید محمد شاهچراغی، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در استان، پیشنهاد دادند تا یکی از معابر اصلی شهر سمنان را به نام آیت الله شاهچراغی نام گذاری کنند.

آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نیمه تیرماه امسال در دیدار با استاندار، معاونان و فرمانداران شهرستان های استان سمنان که در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد، بیان کرده بود: در متن استعفای اینجانب که به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی ارسال کردم، ذکر کرده ام که در مدت 20 سال اخیر که افتخار نمایندگی شما را در استان سمنان بر عهده داشتم، همواره بر سه محور و اصل مهم رضایت مردم، وحدت و امر ولایت و رهبری تأکید کرده و اهتمام داشته ام.

پنجم مردادماه امسال بود که آیت الله محمدی گلپایگانی، رییس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامه ای خطاب به نماینده ولی فقیه در استان سمنان از موافقت معظم له با استعفای آیت الله سیدمحمد شاهچراغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از معابر اصلی سمنان را به نام آیت الله شاهچراغی نام گذاری کنید

یکی از معابر اصلی سمنان را به نام آیت الله شاهچراغی نام گذاری کنید