مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 08:502021-07-30سياسي

لزوم بهره گیری از فناوری و شرکت های دانش بنیان در توسعه کسب و کار


معاون رییس جمهور با تأکید بر لزوم بهره گیری از فناوری های نوین و شرکت های دانش بنیان برای توسعه کسب و کار، گفت: امروز با ساختارهای قدیم نمی توان در این زمینه فعالیت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد باقر نوبخت ظهر جمعه در حاشیه افتتاح مرکز فناوری و کسب و کار گیلان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز نمی توان با ساختارهای قدیم کسب و کار را توسعه داد، اظهار کرد: باید از فناوری های نوین و شرکت های دانش بنیان برای توسعه کسب و کارها بهره برد.

وی به افتتاح مرکز فناوری و کسب و کار گیلان اشاره کرد و افزود: افتتاح این مرکز در همین راستا بوده و انتظار می رود بتواند خدمات و حمایت های لازم را در اختیار کارآفرینان قرار دهد.

معاون رییس جمهور با تأکید بر لزوم توجه به توسعه کسب و کارها در گیلان، گفت: باید بسترهای لازم برای این کار در سطح استان فراهم شود و این مرکز در این زمینه نقش آفرین است.

نوبخت در ادامه با افتتاح مسکن محرومان به صورت همزمان در 15 استان کشور اشاره و با بیان اینکه گیلان به صورت پایلوت در این طرح انتخاب شد، اضافه کرد: مرحوم علیرضا تابش رییس فقید بنیاد مسکن کشور پیش از این استاندار گیلان بود و برای تجلیل از زحمات ایشان، این برنامه ریزی صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بهره گیری از فناوری و شرکت های دانش بنیان در توسعه کسب و کار

لزوم بهره گیری از فناوری و شرکت های دانش بنیان در توسعه کسب و کار