مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 08:252021-07-30سياسي

طرح صیانت از حقوق کاربران با موارد مطرح شده در فضای عمومی منافات دارد


نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: از کم و کیف این طرح اطلاعات کاملی دارم، و معتقدم روح این طرح با آن چیزی که در فضای عمومی مطرح می شود، - حجت الاسلام موسی احمدی پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران درباره طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی اظهار داشت: متن طرح را به رسانه ها ارسال کردم تا موکلینم در جریان آن باشند، از کم و کیف این طرح اطلاعات کاملی دارم، و معتقدم روح این طرح با آن چیزی که در فضای عمومی مطرح می شود، منافات دارد.

  نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در کامل اتفاق بیافتد.

 وی بیان داشت: قطعاً مجلس با این طرح قرار نیست در مقابل مردم بایستد، ما در تصمیماتی که در مجلس می گیریم قطعاً مردم را خواهیم دید.

   احمدی با بیان اینکه عده ای در اظهر نظر خود عجله کردند افزود: قطعا این طرح نیاز به بررسی و کارشناسی بیشتر دارد، لذا تصویب نهایی نیست که اینقدر طراحان و حامیان مورد حمله و هجمه قرار بگیرند.

رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر با بیان اینکه این طرح در کمیسیون مشترک با حضور کارشناسان مختلف بیشتر و دقیق تر بررسی، بازبینی و مورد مطالعه و تحقیق و تعمق قرار خواهد گرفت گفت: مردم و موکلین ما پیشنهادات خود را به ما بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح صیانت از حقوق کاربران با موارد مطرح شده در فضای عمومی منافات دارد

طرح صیانت از حقوق کاربران با موارد مطرح شده در فضای عمومی منافات دارد