مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 08:252021-07-30بين الملل

هشدار تند کیم در آستانه رزمایش کره جنوبی و آمریکا


رهبر کره شمالی در آستانه برگزاری رزمایش مشترک کره جنوبی و آمریکا، درخصوص تشدید چنین اقداماتی از سوی نیروهای متخاصم هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کیم جونگ اون رهبر کره شمالی، درخصوص رزمایش پیش روی کره جنوبی و آمریکا هشدار داد.

به نوشته خبرگزاری نظامی و سیاسی [کره شمالی] می خواهم بالاترین سطح تلاش خود را برای تقویت کارآمدی رزمی واحدهای خود به کار گیرند .

کیم در ادامه از سربازان کشورش خواست، زندگی خود را وقف محافظت از مردم کره شمالی و اموال آن ها کنند و بر اهمیت افتخار این سربازان بابت نقش آن ها به عنوان خالق شادی برای مردم و نگهبانان حفظ اعتماد مردم به حزب [حاکم] تأکید کرد.

از سوی دیگر، یک مقام بلند پایه کره جنوبی روز جمعه، تعلیق رزمایش نظامی ماه آینده با آمریکا را خواستار شد و تأکید کرد اکنون زمان درست برای سئول و واشنگتن است تا به منظور بازگرداندن کره شمالی به میز مذاکره همکاری کنند.

این اظهارات در حالی انجام می شود که کره جنوبی و آمریکا در حال گمانه زنی درباره انجام این رزمایش و چگونگی برگزاری آن در نیمه ماه آگوست هستند (اواخر مرداد) هستند و این نگرانی را دارند که اجرای آن ممکن است بر اقداماتی که این هفته از سوی دو کره انجام شده است تأثیر منفی بگذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار تند کیم در آستانه رزمایش کره جنوبی و آمریکا

هشدار تند کیم در آستانه رزمایش کره جنوبی و آمریکا