مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 08:202021-07-30سياسي

استفاده از ظرفیت های ملی راهبرد دولت سیزدهم باشد/غرب در مسیر افول


امام جمعه رویان بر ضرورت استفاده از ظرفیت های ملی به عنوان راهبرد اصلی دولت سیزدهم تاکید کرد و گفت: ارتقاء سرمایه گذاری و تولید به ویژه ساماندهی به اقتصاد، - ، حجت الاسلام عباس معصومی در خطبه های نماز جمعه این هفته رویان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اولویت های دولت سیزدهم به خصوص در زمینه حل مشکلات اقتصادی و تولید در کنار مانع زدایی از توسعه اقتصادی کشورمان، بیان کرد: استفاده از ظرفیت های ملی می بایست راهبرد دولت آتی در حل مشکلات باشد.

وی با بیان اینکه ایران از لحاظ ظرفیت های سرمایه گذاری تولید و همچنین مزیت های اقتصادی دارای پتانسیل های بسیاری است، افزود: ایران منابع بسیار غنی طبیعی و ظرفیت های سرمایه گذاری عظیمی دارد که دولت می بایست برای حل مشکلات کشور از آن ها به خوبی بهره بگیرد.

امام جمعه رویان با بیان اینکه شناسایی توانمندی ها و همچنین کمبودها در کنار موانع تولید و توسعه باید یکی از مهم ترین اولویت های دولت سیزدهم باشد، گفت: سرمایه های طبیعی و نیروی انسانی دو بال راهبرد توسعه اقتصادی و رفع مشکلات محسوب می شوند.

معصومی با بیان اینکه ایران اقتدار بزرگی در سطح منطقه و دنیا دارد، گفت: اعزام کشتی مکرون با گنجایش 120 هزار تن و همچنین ناو محافظ سهند به رزمایش آبی روسیه نشاند اهمیت نقش آفرینی ایران در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت های ملی راهبرد دولت سیزدهم باشد/غرب در مسیر افول

استفاده از ظرفیت های ملی راهبرد دولت سیزدهم باشد/غرب در مسیر افول