مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 07:402021-07-30سياسي

33 درصد مسکن های روستایی گیلان نیازمند مقاوم سازی است


استاندار گیلان با اشاره به مقاوم سازی 67 درصد واحدهای مسکونی روستایی در استان، گفت: 33 درصد معادل 9 هزار و 740 واحد دیگر نیز نیازمند مقاوم سازی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارسلان زارع پیش از ظهر جمعه در مراسم بهره برداری دو میلیون و پانصد و پنجاهمین واحد مسکونی روستایی مقاوم سازی شده کشور، اظهار کرد: محرومیت زدایی یکی از آرمان های انقلاب و دستاوردهای نظام است.

وی با بیان اینکه در این مسیر بنیاد مسکن، کمیته امداد و بهزیستی که نهادهای مولود انقلاب اسلامی هستند نقش آفرینی می کنند، افزود: در سال های اخیر این نهادها با حمایت های دولت در عرصه های محرومیت زدایی اقدامات خوبی انجام داده اند.

استاندار گیلان در ادامه با اشاره به اینکه تأمین و مقاوم سازی مسکن محرومان، روستاییان و خانواده های تحت پوشش کمیته و بهزیستی و روستاییان کم برخوردار از این این اقدامات بوده است، گفت: گیلان در این زمینه جز سه استان برتر است وی با بیان اینکه ساخت 111 هزار مسکن روستایی با تسهیلات قرض الحسنه در گیلان انجام شده است، اضافه کرد: برای این تعداد واحد مسکونی 14 هزار و 666 میلیارد ریال تسهیلات اختصاص یافته است.

زارع با اشاره به مقام سازی بیش از 19 هزار واحد مسکونی، گفت: این تعداد 67 درصد واحدهای مسکونی روستایی گیلان است که بالاتر از میانگین کشوری قرار داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 درصد مسکن های روستایی گیلان نیازمند مقاوم سازی است

33 درصد مسکن های روستایی گیلان نیازمند مقاوم سازی است