مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 07:252021-07-30سياسي

اجمالی/ آیت الله علم الهدی: غدیر تاریخ نیست بلکه دارای دو ماهیت فیزیکی و جریانی است


امام جمعه مشهد بابیان اینکه تا امروز ما درباره غدیر زمانی که بحث می شد تنها تحلیل یک مسئله تاریخی بود که در تاریخ صدر اسلام اتفاق افتاد، بیان کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه امروز مشهد در جوار مضجع نورانی امام رضا(ع)، ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، اظهار کرد: کلام ما در خطبه اول درباره تقوای عملی در ارتباطات بود، مکرر این امر مقام معظم رهبری که باید تقوا در زندگی روزمره برای مردم تبیین شود را گوشزد کردم؛ تقوا در مقام شعار به درد نمی خورد و در عمل ارزش دارد.

امام جمعه مشهد بابیان اینکه از هفته گذشته بحث تقوای عملی در ارتباط فرزندان با پدر و مادر را آغاز کردیم، افزود:  امروز به دلیل مقارن شدن با عید غدیر خم و شب میلاد مسعود امام هفتم به موضوع غدیر شناسی می پردازیم.

وی ادامه داد: معرفت شناسی غدیر یک مسئله ضروری است به ویژه اندیشه های سیاسی رشد یافته  امروز جامعه ولایی وابسته به امیر المومنین است.

آیت الله علم الهدی بابیان اینکه تا امروز ما درباره غدیر زمانی که بحث می شد تنها تحلیل یک مسئله تاریخی بود که در تاریخ صدر اسلام اتفاق افتاد، بیان کرد: اما واقعیت غدیر این است که غدیر تاریخ نیست بلکه دارای دو ماهیت فیزیکی و جریانی است، ماهیت فیزیکی غدیر که در ذی الحجه سال دهم هجرت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی/ آیت الله علم الهدی: غدیر تاریخ نیست بلکه دارای دو ماهیت فیزیکی و جریانی است

اجمالی/ آیت الله علم الهدی: غدیر تاریخ نیست بلکه دارای دو ماهیت فیزیکی و جریانی است