مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 07:252021-07-30اقتصادي

بیش از 25 درصد واحدهای تولیدی خوزستان غیرفعال هستند


معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور گفت: حدود یک هزار و 379 واحد صنعتی در شهرک های صنعتی استان خوزستان مستقر هستند که متاسفانه بیش از 25 درصد از این تعداد غیر فعال هستند.

- ایسنا/خوزستان معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور گفت: حدود یک هزار و 379 واحد صنعتی در شهرک های صنعتی استان خوزستان مستقر هستند که متاسفانه بیش از 25 درصد از این تعداد غیر فعال هستند.

بابک دین پرست در حاشیه بازدید از شهرک های شماره 3،4،5 و فولاد آتیه خاورمیانه که امروز (8 مرداد ماه) انجام شد، اظهار کرد: بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان خوزستان در دستور کار اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید است و این موضوع نیز یکی از موضوعات مورد توجه هیات اعزامی به خوزستان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: حدود یک هزار و 11 شهرک و ناحیه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی در کشور وجود دارد که در این شهرک ها 47 هزار و 500 واحد صنعتی مستقر شده اند و حدود 18 درصد از این تعداد، غیر فعال هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور در خصوص واحدهای صنعتی خوزستان تصریح کرد: در استان خوزستان بیش از 70 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب داریم که حدود 53 واحد از این تعداد مصوب، در حال بهره برداری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 25 درصد واحدهای تولیدی خوزستان غیرفعال هستند

بیش از 25 درصد واحدهای تولیدی خوزستان غیرفعال هستند