مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 07:252021-07-30اقتصادي

طرح یک هزار واحدمسکونی محرومین خراسان شمالی افتتاح شد


صبح امروز، جمعه با حضور علی بیگ زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی در مراسم افتتاح طرح مسکن محرومین کشور یک هزار واحد مسکونی در استان به بهره برداری رسید.

- علی بیگ زاده در این مراسم که برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده در دی ماه سال گذشته بین استانداری خراسان شمالی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخت 3 هزار واحد مسکونی برای محرومین استان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: تاکنون عملیات اجرایی یک هزار واحد مسکونی به پایان رسیده و مورد بهره برداری قرار گرفته است و 2 هزار واحد مسکونی باقیمانده دارای پیشرفت فیزیکی 60 درصدی است که تلاش داریم تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

این مقام مسؤول با اعلام اینکه شصت و 9 هزار و 456 واحد مسکونی روستایی در استان مقاوم سازی شده است، تصریح کرد: 9 هزار واحد مسکونی از این تعداد در روستاهایی که تبدیل به شهر شده مقاوم سازی شده است.

  وی بیان کرد: در طی سه سال اخیر شش هزار و 450 واحد مسکونی بازسازی شده مربوط به سیل سال 98 و چهار هزار واحد مربوط به طرح ویژه سال های 98 و 99 است و پنج هزار واحد مسکونی در دستور کار سال جاری استان قرار دارد.

انتهای پیام/ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح یک هزار واحدمسکونی محرومین خراسان شمالی افتتاح شد

طرح یک هزار واحدمسکونی محرومین خراسان شمالی افتتاح شد