مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 07:202021-07-30اقتصادي

پیشرفت فیزیکی 60 درصدی دو هزار مسکن محرومان در خراسان شمالی


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت: حدود دو هزار واحد مسکن محرومان در خراسان شمالی باقی مانده که پیشرفت فیزیکی 60 درصدی دارد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت: حدود دو هزار واحد مسکن محرومان در خراسان شمالی باقی مانده که پیشرفت فیزیکی 60 درصدی دارد.

علی بیگ زاده در آیین افتتاح یک هزار مسکن محرومان در خراسان شمالی که هشتم مرداد ماه برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده در دی ماه سال گذشته بین استانداری خراسان شمالی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ساخت سه هزار واحد مسکونی برای محرومین استان در دستور کار قرار گرفت.

تحویل کلید 1000 واحد مسکونی روستایی به محرومان خراسان شمالی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی افزود: تا کنون عملیات اجرایی یک هزار واحد مسکونی به پایان رسیده و مورد بهره برداری قرار گرفته است و دو هزار واحد مسکونی باقی مانده دارای پیشرفت فیزیکی 60 درصدی است که تلاش داریم تا پایان امسال به اتمام برسد.

بیگ زاده با اعلام اینکه 69 هزار و 549 واحد مسکونی روستایی در استان مقاوم سازی شده است، تصریح کرد: 9 هزار واحد مسکونی از این تعداد در روستاهایی که تبدیل به شهر شده، مقاوم سازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی 60 درصدی دو هزار مسکن محرومان در خراسان شمالی

پیشرفت فیزیکی 60 درصدی دو هزار مسکن محرومان در خراسان شمالی