مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 07:102021-07-30اقتصادي

تاثیر سامانه تصمیم در کاهش میزان طلاق ها


مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به تاثیر سامانه تصمیم در میزان طلاق ها در سراسر کشور گفت: مقایسه آمار سه ماهه اول سال جاری با سه ماهه سال گذشته نشان می دهد که به لحاظ میزان سازش زوجین تفاوت چندانی نداشتیم و حدود 13 تا .

- مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به تاثیر "سامانه تصمیم" در میزان طلاق ها در سراسر کشور گفت: مقایسه آمار سه ماهه اول سال جاری با سه ماهه سال گذشته نشان می دهد که به لحاظ میزان سازش زوجین تفاوت چندانی نداشتیم و حدود 13 تا 14 درصد مراجعات به سازش رسیده و بازگشت به زندگی مشترک دارند.

بهزاد وحیدنیا در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه سامانه تصمیم سامانه مداخلات روانی و اجتماعی برای کاهش طلاق در سطح کشور است که با همکاری و مشارکت قوه قضاییه فعالیت می کند، گفت: در همه شهرهای بالای 50 هزار نفر این سامانه راه اندازی شده است و مراکز مشاوره سازمان بهزیستی برای نظارت واحدهای غربالگری و ارزیابی روانی و اجتماعی فعال هستند.

وی اظهار کرد: این سامانه با هدف کنترل و کاهش طلاق از طریق افزایش نفوذ خدمات روان شناختی و ارایه خدمات یکپارچه در سراسر کشور و همچنین درراستای اجرایی شدن تفاهم نامه همکاری مشترک با قوه قضاییه برای ارجاع متقاضیان طلاق به مراکز مشاوره و خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر سامانه تصمیم در کاهش میزان طلاق ها

تاثیر سامانه تصمیم در کاهش میزان طلاق ها