مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 07:052021-07-30سياسي

تولید مواد اولیه انسولین برای اولین بار در کشور


نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: برای اولین بار در کشور مواد اولیه انسولین در یک کارخانه بخش خصوصی در نظرآباد تولید می شود.

- ، علی حدادی پیش از ظهر جمعه در مراسم سالگرد شهدای روستای خیکان در طالقان اظهار کرد: تمام ما مدیون خون پاک شهدایی هستیم که با شجاعت، صلابت و ایثار در مسیر دفاع از اسلام ناب محمدی حرکت کردند.

وی با تبریک عید غدیر خم بیان کرد: غدیر امتداد اهداف انبیا است و پیام غدیر این است که شهدا با بصیرت و معرفت راه درست را انتخاب کردند و صراط مستقیم را از پیامبر اکرم (ص) تاسی کردند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس با بیان اینکه متأسفانه پس از پایان جنگ شهدا و راه شهدا فراموش شد، تصریح کرد: دولتمردان ما چه در دولت سازندگی و چه در دولت گفت وگوی تمدن ها، وظیفه خود را به خوبی انجام ندادند، چرا که نگاه و امیدشان به غرب شد و تفکر سازش و مذاکره را هزینه کردند.

وی خاطرنشان کرد: رهنمودها، توصیه ها و سیاست های کلان مقام معظم رهبری را به فراموشی سپردند، اقتصاد مقاومتی را کنار گذاشته تا موارد مختلفی که تمام مشکلات مردم را به برجام نا فرجام و مذاکره گره می زدند.

حدادی با بیان اینکه اخیراً قبل از انتخابات مذاکره ای که در وین انجام دادند، گفت: خیانت های سنگینی در سال 82 و خیانت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید مواد اولیه انسولین برای اولین بار در کشور

تولید مواد اولیه انسولین برای اولین بار در کشور