مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 07:052021-07-30پزشكي

بستری 130 بیمار کرونایی در بخش آی سی یو یزد


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی با بیان این که طبق آخرین رنگ بندی کرونا تمام شهرستان های استان در وضعیت قرمز قرار گرفتند، گفت: در حال حاضر بیش از 130 بیمار مشکوک به کرونا در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های استان یزد بستری هستند.

- دکتر ابراهیم سلمانی در گفت و با خبرنگار فارس از یزد، با بیان این که جمعاً 857 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند، اظهار کرد: از این تعداد، 134 نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت های ویژه حضور داشته و خدمات دریافت می کنند.

وی ساده انگاری را یکی از مهمترین عوامل افزایش بیماران کرونایی در کشور دانست، افزود: در شبانه روز گذشته، 143 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان یزد پذیرش شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در ادامه با اشاره به آخرین رنگ بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت گفت: بر این اساس از نهم مرداد ماه تمامی شهرستان استان یزد با افزایش تعداد بستری ها در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) کرونایی قرار خواهند گرفت.

سلمانی با بیان این که فرآیند واکسیناسیون کرونا در استان یزد سرعت بیشتری گرفته است، تصریح کرد: تا پایان واکسیناسون تمام گروه های هدف رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای همگان ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 130 بیمار کرونایی در بخش آی سی یو یزد

بستری 130 بیمار کرونایی در بخش آی سی یو یزد