مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 07:052021-07-30پزشكي

کودکانی که به کووید-19شدید مبتلا نمی شوند


فشار خون بالا، دیابت، بیماری های قلبی-عروقی و بیماری های تنفسی از عوامل شایع پرخطر در ابتلا به بیماری کووید-19محسوب می شوند.

- ایسنا/خراسان رضوی فشار خون بالا، دیابت، بیماری های قلبی-عروقی و بیماری های تنفسی از عوامل شایع پرخطر در ابتلا به بیماری کووید-19محسوب می شوند.

به نقل از مدیکال نیوز، کووید-19 (COVID-19) که به علت سندرم تنفسی حاد شدید کروناویروس سارس-کوو-2 (SARS-CoV-2) ایجاد می شود، بیماری تنفسی است که جمعیت زیادی در سراسر جهان را آلوده کرده و باعث مرگ ومیر افراد بسیاری شده است.

آسم و کووید-19 نیاز مستمری برای بررسی ارتباط بین آسم و عفونت سارس-کوو-2 در مطالعات مبتنی بر جمعیت بر روی کودکان و نوجوانان وجود دارد و آسم، شایع ترین بیماری پزشکی مزمن و علت اصلی بستری است.

نتایج چندین تحقیق نشان داده است، افراد مبتلا به آسم کمتر در معرض عفونت سارس-کوو-2 قرار دارند و کمتر به کووید شدید مبتلا می شوند، تا به امروز، بیماران مبتلا به آسم تنها یک تا 2 درصد از بیماران کووید-19 بستری در سراسر جهان را تشکیل داده اند.

علاوه بر این، آسم در بین افرادی که آزمایش سارس-کوو-2 مثبت داشتند در مقایسه با افرادی که از نظر ویروس منفی بودند شیوع کمتری داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکانی که به کووید-19شدید مبتلا نمی شوند

کودکانی که به کووید-19شدید مبتلا نمی شوند