مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 06:452021-07-30اقتصادي

درخواست «ملانوری» از «نوبخت»؛ تداوم طرح مسکن محرومین با ساخت 10 هزار واحد


استاندار خراسان جنوبی خواستار تداوم طرح احداث مسکن محرومین با ساخت 10 هزار واحد دیگر در استان شد و گفت: احداث این 10 هزار واحد، کل نیاز استان را پاسخ می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حمید ملانوری صبح امروز در مراسم بهره برداری از واحدهای مسکن اقشار کم درآمد و مقاوم سازی شده استان و کشور که در تأمین مسکن اقشار کم درآمد، گفت: در راستای تفاهم نامه ای که در جریان سفر دکتر نوبخت به استان به امضا رسید مقرر شد 11 هزار واحد مسکن محرومین و اقشار کم درآمد در خراسان جنوبی احداث شود.

استاندار خراسان جنوبی متذکر شد: در جریان 2 سفر رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان در دی ماه 98 و خردادماه 99 در مجموع 4 هزار و 500 واحد به بهره برداری رسید.

ملانوری اضافه کرد: برای برنامه امروز نیز 3 هزار و 500 واحد دیگر آماده شده که افتتاح می شوند و کلید یک واحد به نیابت از همه مالکین به همسر شهید کوشه تحویل می شود.

وی با بیان اینکه 3 هزار واحد باقی مانده نیز در حال ساخت است و تا 4 ماه آینده به طور کامل به بهره برداری می رسد، تبیین کرد: در قالب برنامه ساخت مسکن اقشار کم درآمد، احداث 5 هزار واحد نیز در دستور کار کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست «ملانوری» از «نوبخت»؛ تداوم طرح مسکن محرومین با ساخت 10 هزار واحد

درخواست «ملانوری» از «نوبخت»؛ تداوم طرح مسکن محرومین با ساخت 10 هزار واحد