مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 06:402021-07-30سياسي

مرحوم خسروشاهی همواره به دنبال تحقق امت واحده اسلامی بود


وبینار بزرگداشت مرحوم استاد، سیدهادی خسروشاهی ، با عنوان «میراث دار نهضت تقریب و تجددگرایی»، به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بیروت، - وبینار بزرگداشت مرحوم استاد، "سیدهادی خسروشاهی"، با عنوان میراث دار نهضت تقریب و تجددگرایی ، به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بیروت، و با همکاری مرکز مطالعات اسلامی در شهر مقدس قم؛ با حضور جمعی از علما، نخبگان وشخصیت های برجسته جهان اسلام، برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،در این نشست که به منظور پاسداشت مقام علمی و فکری ماندگار عارف مجاهد، و اندیشمند تقریبی، مرحوم استاد، سیدهادی خسروشاهی، برگزار شد؛ علما و اندیشمندانی از چندین کشور عربی و اسلامی به ایراد سخنرانی واظهار نظر درباره فضائل و تلاش های بی وقفه استاد خسروشاهی در عرصه وحدت و تقریب مذاهب اسلامی و گفتگوی ادیان پرداختند.

این نشست مجازی با حضور دکتر ابوذر ابراهیمی ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بیروت، د.

عباس خامه یار، و فرزند استاد مرحوم، جناب آقای سید محمود خسروشاهی، به عنوان نماینده مرکز مطالعات اسلامی شهر مقدس قم، و همچنین جمعی از علما و اندیشمندان جهان اسلام، برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحوم خسروشاهی همواره به دنبال تحقق امت واحده اسلامی بود

مرحوم خسروشاهی همواره به دنبال تحقق امت واحده اسلامی بود