مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 06:352021-07-30سياسي

عمل به بیانیه گام دوم انقلاب اصلی ترین راه برون رفت ازمشکلات فعلی


قائم مقام جمعیت پیشرفت و عدالت آذربایجان شرقی عمل به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را اصلی ترین راه برون رفت از مشکلات شهری فعلی عنوان کرد.

- ، اظهار کرد: تجربه سالیان متمادی به ما نشان داده است که هرکجا جوانان با روحیه انقلابی و جهادی به عرصه مدیریت های کلان وارد شده اند، نتایج مطلوبی برای مردم رقم خورده است.

وی ادامه داد: در موضوع شهر نیز ما شاهد این هستیم که در سال های اخیر مردم شریف تبریز از کاستی ها و مشکلات متعدد رنج می برند و عامل اینها، نه عدم وجود منابع و امکانات، بلکه عدم مدیریت صحیح است.

سیفی افزود: بر این اساس باور جمعیت پیشرفت و عدالت اسلامی این است که مدیران جوان جهادی و انقلابی با شناخت صحیح از مشکلات، مشاوره از بزرگان و پیشکسوتان و علم به راه های برون رفت از کاستی ها، می توانند اقدامات شایسته و ماندگاری در هر سطح از جمله مدیریت شهری انجام بدهند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: کلانشهر تبریز به جهت وسعت، جمعیت بالا، سبقه تاریخی ارزشمند و جایگاه فرهنگی در کشور و جهان، یکی از شهرهای مهم کشورمان به شمار می آید که شهردار این شهر با تکیه بر چنین مولفه هایی می تواند آن را به جایگاه واقعی خود برساند.

قائم مقام جمعیت پیشرفت و عدالت آذربایجان شرقی با اشاره به نارضایتی عموم از مدیریت فعلی شهری تبریز تصریح کرد: شهرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمل به بیانیه گام دوم انقلاب اصلی ترین راه برون رفت ازمشکلات فعلی

عمل به بیانیه گام دوم انقلاب اصلی ترین راه برون رفت ازمشکلات فعلی