مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 06:302021-07-30سياسي

«آینده نگری و اکمال امور» درس های مهم غدیر است


نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی از غدیر به عنوان نقطه عطف اتصال امامت ونبوت یاد کرد و گفت: آینده نگری و اکمال امور، - ، حجت الاسلام رضا تقوی صبح آدینه در مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی سید الشهدا (ع) حسن آباد دامغان با بیان اینکه غدیر به عنوان نقطه عطف اتصال امامت و نبوت محسوب می شود، تاکید کرد: غدیر عید امامت، ولایت و نشان از ارادت مسلمانان و شیعیان به صاحب غدیر دارد.

وی با بیان اینکه جریان های انحرافی در دوران رسول الله (ص) و حضرت علی (ع) سعی کردند تا غدیری وجود نداشته باشد تا از پشت به اسلام خنجر بزنند اما موفق نشدند، تاکید کرد: خطبه غدیر بیشتر از گذشته مورد توجه همگان قرار گیرد زیرا غدیر یک مکتب است که باید از این رویداد درس بگیریم.

رییس شورای فرهنگ عمومی کشور با بیان اینکه غدیر به ما آموخت کار را نیمه تمام رها نکنیم و نمونه بارز آن نیز رسول الله (ص) بودند که جانشین خود را برای اکمال دین تعیین کردند، بیان داشت: کسانی که کارهای خود را رها می کنند و ناامید هستند از غدیر درس نگرفته اند حال آنکه آینده نگری و اکمال امور درس های مهم غدیر محسوب می شود.

تقوی در خاتمه آینده نگری و برنامه ریزی را از جمله محورهای مهم درس های غدیر به مردم دانست به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، مجتمع فرهنگی مذهبی سید الشهدا (ع) روستای حسن آباد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آینده نگری و اکمال امور» درس های مهم غدیر است

«آینده نگری و اکمال امور» درس های مهم غدیر است