مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 06:202021-07-30سياسي

ساخت 50 هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد


رییس کمیته امداد، از احداث بیش از 50 هزار واحد محرومین طی دو سال گذشته خبر داد که با حمایت های معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه دنبال شده است و اضافه کرد: - ایسنا/گیلان رییس کمیته امداد، از احداث بیش از 50 هزار واحد محرومین طی دو سال گذشته خبر داد که با حمایت های معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه دنبال شده است و اضافه کرد: این اقدام بی سابقه بوده است.

مرتضی بختیاری در مراسم افتتاح تصویری مسکن محرومان که با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه همزمان با کشور در گیلان افتتاح شد، با بیان اینکه طی دو سال گذشته قدم های بزرگی برای مسکن مددجویان برداشته شده است، اظهار کرد: کمیته امداد مجری طرح مسکن محرومان بوده که در قالب تفاهم نامه همکاری با سازمان برنامه و بودجه و استانداران در حال اجراست.

وی با اشاره به تولیت بنیاد مسکن در ساخت مسکن محرومین از نیمه دوم سال 99، افزود: ساخت مسکن محرومان در روستاها را با اولویت مددجویان کمیته امداد و بهزیستی بر عهده بنیاد مسکن گذاشتیم.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره)، با بیان اینکه با همکاری کمینه امداد و سپاه پایداران تا شهریورماه امسال 6500 واحد مسکونی را صد درصد تکمیل خواهیم کرد، گفت: با همکاری دکتر نوبخت ساخت 25 هزار واحد را در قالب تفاهم نامه با سازمان برنامه و بودجه آغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 50 هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد

ساخت 50 هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد