مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 06:102021-07-30اقتصادي

رشد 34 درصدی توزیع کود شیمیایی در بین کشاورزان استان فارس


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس گفت: طی چهار ماهه نخست سال جاری بیش از 76 هزار تن کود اوره سهمیه استان فارس جذب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حمید ابراهیمی زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 34 درصد رشد داشته به طوری که بیش از 19 هزار و 500 تن کود از سال 1399 در استان توزیع شده است.

  وی افزود: روند توزیع کود در استان صعودی است چرا که این میزان نسبت به سال قبل تر سال 1398 بیش از 115 درصد رشد نشان می دهد و طی چهار ماهه نخست سال 98 حدود 35 هزار و 500 تن کود در استان توزیع شده بود.

  این مقام مسوول خاطر نشان کرد: با عنایت به هماهنگی های انجام شده هیچ مشکلی در تدارک کود اوره مورد نیاز کشاورزان در استان وجود ندارد و این کود مطابق سهمیه های اعلامی از محل تولیدات شرکت پتروشیمی شیراز در دسترس است که از طریق کارگزاری های شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در اقصی نقاط استان در اختیار کشاورزان و بهره برداران قرار می گیرد.

  وی بیان کرد: کودهای شیمیایی مورد نیاز کشت پاییزه استان اعم از ازته، فسفاته و پتاسه نیز از هم اکنون به اندازه کافی تدارک دیده شده و در انبارهای سازمانی ذخیره سازی شده و از این بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و کارگزاران ما در سراسر استان می توانند از هم اکنون نسبت به خرید سهمیه مرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 34 درصدی توزیع کود شیمیایی در بین کشاورزان استان فارس

رشد 34 درصدی توزیع کود شیمیایی در بین کشاورزان استان فارس