مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 06:102021-07-30اقتصادي

3420 امین مسکن محرومان در چهارمحال و بختیاری بهره برداری شد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: 3420 امین واحد مسکن محرومین در استان بهره برداری شد، طرح احداث مسکن محرومان در این استان در دو مرحله عملیاتی شده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: 3420 امین واحد مسکن محرومین در استان بهره برداری شد، طرح احداث مسکن محرومان در این استان در دو مرحله عملیاتی شده است.

علی شهریارپور 8 مردادماه در آیین بهره برداری از دو میلیون و 550 هزارمین واحد مسکن روستایی مقاوم سازی شده و 3420 امین واحد مسکن محرومین در چهارمحال و بختیاری با حضور محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: احداث مسکن محرومان و مقاوم سازی مساکن روستایی در راستای محرومیت زدایی و و آبادانی در روستاها انجام می شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طرح احداث مسکن محرومان در این استان در دو مرحله انجام شد، عنوان کرد: در مرحله اول کلنگ احداث 2440 واحد مسکن محرومان با حضور محمدباقر نوبخت در 31 مرداد 1398 به عنوان چهارمین استان کشور بر زمین زده شد.

وی افزود: برای احداث 2440 واحد مسکن محرومان در چهارمحال و بختیاری 97 میلیارد تومان تسهیلات بانکی و 61 میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض در نظر گرفته شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3420 امین مسکن محرومان در چهارمحال و بختیاری بهره برداری شد

3420 امین مسکن محرومان در چهارمحال و بختیاری بهره برداری شد