مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 05:552021-07-30سياسي

گروه های جهادی در عید غدیر برای کمک به نیازمندان پیش قدم شدند


فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: بسیجیان بیکار ننشستند و هرکاری و اقدامی که ممکن بوده فرهنگ غدیر را در جامعه نهادینه کند را اجرا کرده اند که یکی از این کارها فعالیت و کمک در حوزه معیشتی به نیازمندان است.

-  سردار احمد شفایی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در زاهدان در حاشیه بازدید از آشپزخانه های طبخ اطعام غدیر که با همت ناحیه ویژه سپاه زاهدان و بسیجیان و گروههای جهادی راه اندازی شده بود اظهار کرد: یکی از برکات و شرایطی که بر جامعه حاکم شد این واقعه تاریخی بازسازی نشد اما بسیجیان بیکار ننشستند و هرکاری و اقدامی که ممکن بوده فرهنگ غدیر را در جامعه نهادینه کند را اجرا کرده اند که یکی از این کارها  فعالیت و کمک در حوزه معیشتی به نیازمندان است.

شفایی بیان کرد: بسیجیان برای کمک به مردمی که امروز با توجه به ویروس منحوس کرونا در تنگنای معیشتی هستند در حوزه های مختلف تلاش کردند زحمت می کشند.

وی افزود:گروههای جهادی محور مباحث اجرایی در این مدت هستند و در دو روز با همت گروههای جهادی با محوریت بسیج سازندگی تعداد 100هزار پرس غذای گرم طبخ و در بین نیازمندان حاشیه شهر توزیع خواهیم کرد، تاکید ما بر این است که این غذاها به دست افراد نیازمندی باید برسد و این افراد توسط بسیج محلات و پایگاه های مقاومت بسیج مساجد حاشیه شهر ها اشناسای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های جهادی در عید غدیر برای کمک به نیازمندان پیش قدم شدند

گروه های جهادی در عید غدیر برای کمک به نیازمندان پیش قدم شدند