مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 05:402021-07-30سياسي

پاسخ نماینده اهواز به اظهارات وزیر پیشین نیرو در مورد بحران آب استان خوزستان


سید کریم حسینی نماینده ی اهواز در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اظهارات حبیب الله بیطرف وزیر پیشین نیرو نوشت: هم آمارهای وزارت کشاورزی و هم آمارهای وزارت نیرو و هم اسناد بالادستی می گویند که آورد آب رودخانه های خوزستان در سال های نرمال سالی 32 میلیارد متر .

- در پی مصاحبه حبیب الله بیطرف، وزیر پیشین نیرو، با پایگاه خبری جماران و ارائه توضیحاتی در رابطه با مسائل مربوط به بحران آب استان خوزستان، سید کریم حسینی نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی جوابیه ای به اظهارات بیطرف برای جماران ارسال کرد که متن آن در پی می آید: 1.

آقای بیطرف در مصاحبه سعی می کند با سلب مسئولیت از خود همه چیز را به گردن خشکسالی بیاندازد.

در این راه می گوید که بارندگی ها در حوضه ی آبریز کارون 52 درصد کمتر از سال گذشته و 40 درصد کمتر از میانگین بلند مدت است.

حال آن که آمار رسمی وزارت نیرو کمتر از این را نشان می دهد که میزان بارندگی در کارون بزرگ نسبت به سال گذشته 33 درصد کاهش داشته! از وزیری که در یک آمار حدود 19 درصد خلاف واقع می گوید چه انتظاری است که در موارد دیگر حقیقت را بگوید؟ 2.

آقای بیطرف با تاکید بر این که آب، صرفا برای شرب و مقدار اندکی برای صنعت به اصفهان منتقل می شود می گوید که از قضا کارون چهار میلیارد متر مکعب آب مازاد دارد که به خلیج فارس می ریزد و باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ نماینده اهواز به اظهارات وزیر پیشین نیرو در مورد بحران آب استان خوزستان

پاسخ نماینده اهواز به اظهارات وزیر پیشین نیرو در مورد بحران آب استان خوزستان