مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 05:302021-07-30سياسي

نماینده مجلس: اولویت مشکلات کشور معیشت، آب و برق است، نه فضای مجازی


گودرزوند چگینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه در رابطه با طرح مجلس برای محدودسازی اینترنت تاکید کرد: مجلس باید صبر می کرد تا دولت جدید در حوزه فضای مجازی لایحه بدهد؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، گودرزوند چگینی با اشاره به نقش دستگاه های فرهنگی کشور در حوزه فضای مجازی، گفت: مدیریت فضای مجازی باید از طریق هدایت دستگاه های فرهنگی صورت گیرد و چنین مساله ای با قانون های ضرب الاجلی و کار غیرکارشناسی قابل مدیریت نیست.

مهرداد گودرزوند چگینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در رابطه با مطرح شدن و تصویب درخواست اعمال اصل 85 بر طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و اینکه با توجه به مشکلات روز کشور چنین موضوعی چه اندازه دارای اهمیت بوده است؟ ، گفت: داشتن شبکه ملی ارتباطات حق مردم ایران است، اما اینکه ما بیایم روی کاری که هنوز پایه و مبنای آن را نداریم و نتوانستیم این شبکه را ایجاد کنیم؛ برویم به سمت فضایی که کسب وکار و اشتغال بخش قابل توجهی از مردم را با مخاطره مواجه کند، اقدام درستی نیست.

به نظر من در شرایطی که ما باید به اولویت های دیگر کشور و جامعه بپردازیم، پرداختن به این موضوع آن هم در این شرایط کشور اقدام مناسبی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: اولویت مشکلات کشور معیشت، آب و برق است، نه فضای مجازی

نماینده مجلس: اولویت مشکلات کشور معیشت، آب و برق است، نه فضای مجازی