مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 05:252021-07-30بين الملل

هنیه: هدف تل آویو از عضویت در اتحادیه آفریقا تثبیت موجودیت خود است


رییس دفتر سیاسی حماس در پیامی اعتراضی خطاب به رییس کمیسیون اتحادیه آفریقا پیرامون عضویت رژیم صهیونیستی، اعلام کرد: این تصمیم با اصول و ارزش های اتحادیه آفریقا در تعارض است.

- به نقل از فلسطین الیوم، اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در رابطه با عضویت رژیم صهیونیستی در اتحادیه آفریقا به عنوان عضو ناظر، یک پیام اعتراضی برای موسی فکی، رییس کمیسیون این اتحادیه ارسال کرد.

بر اساس این گزارش، اسماعیل هنیه در این پیام عنوان کرد که ما در جنبش حماس همراه با ملت فلسطین در کمال تعجب و با نهایت تأسف خبر موافقت شما با عضویت رژیم اشغالگر صهیونیستی در این اتحادیه را دریافت کردیم.

هنیه تصریح کرد که اتحادیه آفریقا یک نهاد قدیمی است که همچنان حامی حقوق ملت های آفریقایی در تعیین سرنوشت خویش و رسیدن به آزادی و استقلال است و همواره از ملت فلسطین و مسئله عادلانه آن در برابر تجاوزگری و تروریسم رژیم صهیونیستی دفاع کرده است.

وی موافقت با عضویت رژیم صهیونیستی در اتحادیه آفریقا را به شدت محکوم کرد و آن را مغایر با اصول و ارزش های این اتحادیه دانست و گفت: این ضربه ای سخت به ملت فلسطین و حقوق ملی و مشروع این ملت آن هم در شرایطی است که برای رهایی از طولانی ترین و خطرناک ترین اشغالگری در جهان مبارزه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنیه: هدف تل آویو از عضویت در اتحادیه آفریقا تثبیت موجودیت خود است

هنیه: هدف تل آویو از عضویت در اتحادیه آفریقا تثبیت موجودیت خود است