مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 05:052021-07-30پزشكي

تنها 35 درصد گیلانی ها از ماسک استفاده می کنند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه تنها 35 درصد شهروندان گیلانی از ماسک استفاده می کنند، گفت: هم اکنون هزار و 300 بیمار کرونایی در بیمارستان ها بستری هستند.

- آبتین حیدرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر به آخرین آمارهای کرونایی در استان گیلان اشاره و اظهار کرد: بیش از هزار و 300 کرونایی در بیمارستان های استان گیلان بستری هستند.

وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته 300 بیمار جدید در مراکز درمانی استان بستری شده اند، افزود: متأسفانه 230 بیمار در شرایط بد قرار داشته و تعدادی از این بیمار منتظر خالی شدن تخت های آی سی یو هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر لزوم استفاده از ماسک از سوی شهروندان در هنگام خروج از منازل، گفت: استفاده از ماسک در استان گیلان در پایین تر سطح قرار دارد.

وی با بیان اینکه تنها 35 درصد از گیلانیان از ماسک استفاده می کنند، تصریح کرد: عدم استفاده از ماسک سبب شده تا تعداد بیماران کرونایی در استان گیلان افزایش یابد و طی شبانه روز گذشته حدود 2 هزار بیمار سرپایی نیز در استان گیلان خدمات دریافت کرده اند.

حیدرزاده از شهروندان گیلانی خواست از حضور در دورهمی ها و مهمانی ها جدا خودداری کنند، ادامه داد: از دیدار با مسافرانی که در استان گیلان حضور دارند نیز باید خودداری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 35 درصد گیلانی ها از ماسک استفاده می کنند

تنها 35 درصد گیلانی ها از ماسک استفاده می کنند