مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 05:052021-07-30اقتصادي

احداث 140 هزار واحد مسکن محرومین تا پایان سال


معاون بنیاد مسکن، با بیان اینکه با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به روستاییان طی چند سال اخیر بیش از دو میلیون واحد از پنج میلیون و 300 هزار واحد ساخته شده است، - ایسنا/گیلان معاون بنیاد مسکن، با بیان اینکه با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به روستاییان طی چند سال اخیر بیش از دو میلیون واحد از پنج میلیون و 300 هزار واحد ساخته شده است، افزود: همچنین 500 هزار واحد مسکونی را بازسازی کردیم.

عزیزالله مهدیان در مراسم افتتاح تصویری مسکن محرومان که با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه همزمان با کشور در گیلان افتتاح شد، با اشاره به تاریخچه طرح مسکن روستایی در کشور، اظهار کرد: طی چند سال اخیر اتفاقات خوبی در حوزه مسکن روستایی افتاده است.

وی با بیان اینکه با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به روستاییان طی چند سال اخیر بیش از دو میلیون واحد از پنج میلیون و 300 هزار واحد ساخته شده است، افزود: همچنین 500 هزار واحد مسکونی را بازسازی کردیم.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن، با اشاره به دخالت دولت در احداث این دو میلیون و 500 هزار واحد مسکونی، صریح کرد: میانگین واحدهای مقاوم روستایی از 50 درصد گذشته، در حالی که در ابتدای طرح تنها هفت درصد مقاوم بود.

مهدیان، از حداث مسکن برای محرومان نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: برخی از خانوارها به دلیل مشکلات اقتصادی فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 140 هزار واحد مسکن محرومین تا پایان سال

احداث 140 هزار واحد مسکن محرومین تا پایان سال