مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 05:052021-07-30اقتصادي

مشکل تامین آرد در کارخانه های نان صنعتی و کاهش تولید


رییس اتحادیه تولیدکنندگان نان های صنعتی از مشکل تامین آرد در کارخانجات تولید نان صنعتی خبر داد و خواستار تک نرخی شدن آرد شد و گفت: اگر آرد تک نرخی شود، - رییس اتحادیه تولیدکنندگان نان های صنعتی از مشکل تامین آرد در کارخانجات تولید نان صنعتی خبر داد و خواستار تک نرخی شدن آرد شد و گفت: اگر آرد تک نرخی شود، قاچاق آرد متوقف می شود، سوء استفاده گران و مافیا از بازار حذف می شوند و در تولید رونق و بین تولیدکنندگان رقابت ایجاد می شود.

محسن لزومیان در گفت وگو با ایسنا، درباره افزایش قیمت نان های صنعتی در سال جاری، اظهار کرد: قیمت نان های صنعتی تابع عرضه و تقاضاست و در حال حاضر به دلیل کاهش قدرت خرید مردم و گران تر بودن نان های صنعتی نسبت به نان های سنتی، تقاضا در این بازار ضعیف است.

وی با بیان اینکه بازار کشش افزایش قیمت را ندارد، تصریح کرد: نمی توان درصد دقیقی برای افزایش قیمت نان های صنعتی عنوان کرد، چراکه نوع محصول تولیدی و میزان تولید کارخانجات مختلف متفاوت و در نتیجه افزایش قیمت آنها نیز متفاوت است.

از طرف دیگر با توجه به افزایش بی رویه هزینه مواد اولیه، بسته بندی و حاملان انرژی چاره ای جز افزایش قیمت برای تولیدکنندگان نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل تامین آرد در کارخانه های نان صنعتی و کاهش تولید

مشکل تامین آرد در کارخانه های نان صنعتی و کاهش تولید