مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 05:002021-07-30سياسي

ساخت 50 هزار واحد مسکونی در دو سال گذشته بی سابقه است


رییس کمیته امداد کشور با تأکید بر اینکه به دنبال خانه دار کردن همه محرومان و نیازمندان هستیم، گفت: ساخت حدود 50 هزار واحد مسکن طی دو سال گذشته بی سابقه است.

- ، مرتضی بختیاری صبح جمعه در مراسم بهره برداری از دو میلیون و پانصد و پنجاهمین واحد مسکونی روستایی مقاوم سازی شده کشور، اظهار کرد: ساخت شش هزار و 500 واحد مسکن محرومان با سپاه پاسداران تفاهم نامه امضا شده بود که تا پایان شهریور امسال تکمیل و واگذار خواهد شد.

وی به امضای تفاهم نامه با سازمان مدیریت و برنامه برای ساخت 25 هزار واحد مسکونی نیز اشاره کرد و افزود: امیدواریم تا پایان امسال همه این واحدها نیز تکمیل و واگذار شود.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: اکنون نیمی از این واحدهای مسکونی تحویل داده شده است.

وی با اشاره به اینکه تفاهم نامه ساخت 140 هزار و 390 واحد مسکن محرومین در کشور بین کمیته امداد و بنیاد مسکن و سازمان برنامه و بودجه منعقد شده است، گفت: متولی ساخت این واحدهای مسکونی بنیاد مسکن است و سهم کمیته امداد از این واحدها 24 هزار و 450 واحد مسکونی است.

بختیاری با بیان اینکه ساخت حدود 50 هزار واحد مسکونی در کشور در دو سال اخیر بی سابقه بوده است، اضافه کرد: تلاش می کنیم مدد جویان کمیته امداد و افراد تحت پوشش بهزیستی و سایر نیازمندان به مسکن و محرومان کشور صاحب خان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 50 هزار واحد مسکونی در دو سال گذشته بی سابقه است

ساخت 50 هزار واحد مسکونی در دو سال گذشته بی سابقه است