مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 04:552021-07-30سياسي

برگزاری مراسمات محرم در کاشان با رعایت پروتکل های بهداشتی


دبیر شورای مرکزی هیئات مذهبی کاشان گفت: دستورالعمل های برگزاری مراسم محرم و صفر مانند سال گذشته خواهد بود به طوری که مراسم در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

- سید علی جلال زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشان با بیان اینکه هیئات مذهبی در محرم 1400 همچون محرم سال گذشته در فضای باز اقامه عزا خواهند کرد، اظهار کرد: هیئات مذهبی همچون سال گذشته پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا محرم و صفر خوبی را پیش رو داشته باشیم.

دبیر شورای مرکزی هیئات مذهبی کاشان با بیان اینکه بر اساس تجربه سال گذشته این سنت مذهبی شیعه با همکاری سایر نهادها اجرا شود، افزود: طبق گفته مسؤولان اداره بهداشت کاشان، سال گذشته 75 درصد هیئات مذهبی پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کردند.

وی با بیان اینکه سلامتی مردم را وظیفه شرعی و عرفی خود می دانیم، تصریح کرد: امید دارم آخرین محرمی باشد که با این ویروس منحوس دست وپنجه نرم می کنیم، با توجه به تجربه موفق برگزاری مراسم محرم سال گذشته در شرایط کرونایی، مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین و یاران باوفایش در سال 1400 برگزار خواهد شد.

جلال زاده با اشاره به اینکه رعایت مسائل بهداشتی از جمله لزوم استفاده از ماسک، وجود مواد ضدعفونی کننده، جلوگیری از ورود افرادی که علائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسمات محرم در کاشان با رعایت پروتکل های بهداشتی

برگزاری مراسمات محرم در کاشان با رعایت پروتکل های بهداشتی