مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 04:452021-07-30اقتصادي

پایان ریل گذاری خط آهن خاش-زاهدان با ریل ذوب آهن


زاهدان از اعلام اتمام ریل گذاری خط آهن خاش-زاهدان همزمان با فرا رسیدن عید غدیر خم در 7 مرداد خبر داد و گفت: تمام ریل مورد نیاز این پروژه، - ایسنا/اصفهان مدیر پروژه راه آهن چابهار- زاهدان از اعلام اتمام ریل گذاری خط آهن خاش-زاهدان همزمان با فرا رسیدن عید غدیر خم در 7 مرداد خبر داد و گفت: تمام ریل مورد نیاز این پروژه، ریل ملی و از تولیدات کارخانه ذوب آهن اصفهان تامین شده است.

حمید خیرخواه با اشاره به اینکه طول راه آهن چابهار-زاهدان 635 کیلومتر است، اظهار کرد: این پروژه بندر شهید بهشتی چابهار را به شهر زاهدان متصل می کند که با احتساب خطوط ایستگاهی طول ریل گذاری 760 کیلومتر خواهد بود.

وی با بیان این که راه آهن چابهار-زاهدان به هشت قطعه نامگذاری شده اما در عمل 9 قطعه اجرایی دارد، افزود: قطعه 6 دو قطعه 6 الف و 6 ب است.

قطعه یک از چابهار آغاز و در قطعه 8 به شهر زاهدان ختم می شود.

وی با اشاره به این که راه آهن چابهار-زاهدان از شهرهای نیکشهر، ایرانشهر و خاش عبوری می کند، گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته فردا همزمان با فرا رسیدن عید غدیر خم پایان ریل گذاری مسیر زاهدان-خاش به طول 155 کیلومتر اعلام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر پروژه راه آهن چابهار- زاهدان تصریح کرد: به این ترتیب یک چهارم کل پروژه چابهار-زاهدان ریل گذاری می شود و پس از آن با انجام ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان ریل گذاری خط آهن خاش-زاهدان با ریل ذوب آهن

پایان ریل گذاری خط آهن خاش-زاهدان با ریل ذوب آهن