مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 03:352021-07-30اجتماعي

معلولین منطقه ای کم برخوردار که اولویت مسؤولین نیست!


عدم بررسی دقیق موضوعات شهری به ویژه در مناطق کم برخوردار یکی از مشکلات شهری است، اینکه منطقه ای در شهر رشت هنوز با مشکل زباله و نظافت شهر مواجه بوده و یا آسفالت کوچه ها صورت نگرفته نشان از ضعف مدیریت و عدم اولویت بندی مشکلات و مطالبات مردمی در مناطق کم برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، غروب پنج شنبه هم زمان با عید غدیر خم، همراه با سازمان با خاک و گل پوشاند، اما با توجه به عدم انجام کار تخصصی موجب آبگیری راه شده به طوری که یک باران کوتاه مدت آن هم در شهر باران ها، منجر به آبگیری و آزار ساکنین آن منطقه می شود.

مسؤولین خواسته های ما را پشت گوش می اندازند مادر مهربانی به جمع ما پیوست و از نبود پاکیزگی  در آن منطقه گله مند بود و می گفت، داشتن یک سطح زباله برای این منطقه خواسته زیادی نیست اینکه زباله ها چهره این منطقه را آلوده می کنند روح و روان مردم این منطقه را آزرده کرده، آیا پاکیزگی این منطقه از زبان مردم خواسته زیادی است؟ او در ادامه با لحنی مادرانه برایمان گفت که کاش می دانستید که نانوایی در این مسیر چقدر طولانی است، هرگز مسئولان نمی توانستند زندگی در چنین شرایط را تحمل کنند، این منطقه را همه فراموش کرده و کسانی که به ما سر می زنند مشکلات ما را دیده و اما پشت گوش می اندازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلولین منطقه ای کم برخوردار که اولویت مسؤولین نیست!

معلولین منطقه ای کم برخوردار که اولویت مسؤولین نیست!