مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 03:302021-07-30سياسي

«غدیر» دقیق ترین فهم از دین را به جامعه بشری ارائه می دهد


دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه «غدیر» دقیق ترین فهم از دین را به جامعه بشری ارائه می دهد، گفت: عزت در جامعه ای است که امام و ولی خدا در جامعه حضور داشته و حاکمیت کند.

- رشت- دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه غدیر دقیق ترین فهم از دین را به جامعه بشری ارائه می دهد، گفت: عزت در جامعه ای است که امام و ولی خدا در جامعه حضور داشته و حاکمیت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، آسیب های فراوانی را به جامعه به ویژه به مراسم های مذهبی و نمازهای جمعه و جماعات وارد کرده است.

وی ضمن تبریک عید سعید غدیر خم به آیه شریفه الْیَوْمَ أَکْمَلْتُ لَکُمْ دِینَکُمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَیْکُمْ نِعْمَتِی اشاره کرد و گفت: این آیه به اکمال و اتمام دین اشاره دارد یعنی اگر غدیر محقق نمی شد، دین ناقص می ماند.

امامت دین را کامل می کند آیت الله رمضانی با اشاره به اینکه امامت و ولایت، دین را کامل می کند، تصریح کرد: اگر امامت و ولایت نباشد، دین بی روح و بدون نگهبان خواهد بود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امام به عنوان نگهبان دین است، افزود: دین در 23 سال رسالت پیامبر اکرم (ص) کامل شد و اگر امامت نباشد، تمام تلاش های پیامبر (ص) از بین می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«غدیر» دقیق ترین فهم از دین را به جامعه بشری ارائه می دهد

«غدیر» دقیق ترین فهم از دین را به جامعه بشری ارائه می دهد