مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 21:402021-07-29سياسي

محتشمی پور همواره بر اساس اعتقادات دینی خود عمل می کرد


الیاس نادران در مورد مرحوم حجت الاسلام و المسلمین محتشمی پور نوشت: از برکات فعالیت های ایشان احیای حوزه علمیه حضرت امام در نجف اشرف بود که با کمترین معونه و حداقل امکانات مالی آنجا را اداره می کردند و افرادی را تربیت می کردند و کلاس هایی را برگزار می کردند .

- پایگاه خبری جماران: حضرت حجت الاسلام والمسلمین محتشمی پور در دوران مختلف زندگی خودشان، چه آنجا که مربوط به مبارزات قبل از پیروزی انقلاب اسلامی است، چه آنجا که مربوط به بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است و چه آنجا که در جبهه مقاومت محوریت بسیاری از فعالیت ها و هدایت فعالیت های مبارزان مسلمان منطقه را داشتند، آنچه که در مورد ایشان بیش از هرچیزی اهمیت دارد، در فعالیت های ایشان و رفتارشان یک رفتار اعتقادی مبتنی بر اعتقاد دینی و ثبات قدم و ثبات رای مشاهده می شود.

ایشان قبل از انقلاب اسلامی افتخار شاگردی و همراهی حضرت امام را داشتند.

در نهضت اسلامی همراه با مبارزین منطقه، چه مبارزین فلسطینی و چه مبارزین لبنانی، در مقابله با رژیم جعلی صهیونیستی فعالیت داشتند.

همچنین ایشان در مناصب مختلف، چه به عنوان سفیر جمهوری اسلامی در سوریه یا وزیر کشور و یا سایر فعالیت های سیاسی و اجرایی همواره در خط امام باقی ماندند و با اعتقاد به مبارزه با نظام سلطه و مقابله با رژیم صهیونیستی فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محتشمی پور همواره بر اساس اعتقادات دینی خود عمل می کرد

محتشمی پور همواره بر اساس اعتقادات دینی خود عمل می کرد