مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 21:052021-07-29سياسي

پیام تسلیت رییس سازمان تبلیغات اسلامی در پی درگذشت محمدسرور رجایی


رییس سازمان تبلیغات اسلامی در پی درگذشت هنرمند اهل قلم محمد سرور رجایی که به علت بیماری کرونا جان خود را از دست داد پیام تسلیتی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجان خود را از دست داد پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است: رییس سازمان بسم الله الرحمن الرحیم الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ ﴿156﴾ أُولَئِکَ عَلَیْهِمْ صَلَوَاتٌ مِنْ رَبِّهِمْ وَرَحْمَهٌ وَأُولَئِکَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ ﴿157﴾ محمد سرور رجایی، بزرگمرد مهربان و گرمخو، همیشه لبخند بر لب، اما دشمن شناس و سخت کوش، با قلمی روان و صاحب رسالت؛ خستگی ناپذیر بود و بصیرت انقلابی اش بر سایر وجوهش سایه می انداخت.

امروز در روز عید الله الاکبر ، عید سعید غدیر که عید بزرگ مسلمانان و عید عزیز هر دو ملت ایران و افغانستان است، استاد محمد سرور رجایی بزرگ به دیدار حق شتافت و ان شاءالله میهمان مولای متقیان، امیرالمؤمنین علیه السلام گشت.

او که به درستی شیطنت ابلیسانی را که دوستی و پیوند عمیق میان دو ملت سلحشور را برنمی تافتند می شناخت، با آثار مؤثر و مستند خود، راهی را آغاز کرد که در پیروی از خط مجاهدت های خمینی خواهان و انقلاب دوستان عالم، سهم مهمی از تبلیغ این راه روشن را در میان مردم صبور و مجاهد افغانستان پیدا ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت رییس سازمان تبلیغات اسلامی در پی درگذشت محمدسرور رجایی

پیام تسلیت رییس سازمان تبلیغات اسلامی در پی درگذشت محمدسرور رجایی