مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 19:352021-07-29پزشكي

کاهش میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در بجستان


رییس شبکه بهداشت و درمان بجستان گفت: با توجه به قرار گرفتن شهرستان بجستان در وضعیت زرد، در حال حاضر، باوجود شرایط پرخطر، میزان استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی چه در ادارات و چه در سطح شهر و توسط عموم مردم بسیار پایین آمده است.

- علی قویدل در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: شهرستان بجستان به لحاظ شیوع بیماری کرونا در وضعیت زرد قرار دارد اما مردم فریب این رنگ بندی ها را نخورند؛ چراکه به محض سهل انگاری و نادیده گرفتن پروتکل های بهداشتی، اوضاع وخیم خواهد شد.

قویدل اظهار کرد: در طی روزهای اخیر مراجعات برای تست سرپایی در شهرستان بجستان خیلی بیشتر شده همچنین تعداد تست های مثبت و تعداد افراد بستری نیز افزایش چشمگیری داشته است.

رییس شبکه بهداشت و درمان بجستان افزود: واقعیت این است که در حال حاضر شرایط، شرایط خوبی نیست و اگر کوتاهی کنیم ممکن است اوضاع وخیم تر شود.

قویدل با اشاره به اینکه قبلا میزان رعایت پروتکل ها در شهرستان حتی بالای 80 درصد بود، گفت: متاسفانه باوجود شرایط پرخطر، میزان استفاده از ماسک چه در ادارات و چه در سطح شهر و توسط عموم مردم بسیار پایین آمده است.

وی تأکید کرد: در حال حاضر سیاست بر این است که درمان سرپایی با سرعت بیشتری انجام شود تا نیاز به بستری کردن بیمار نباشد و درخواست و تقاضایی که از مردم داریم این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در بجستان

کاهش میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در بجستان